Densen - Nana 70%

Jeśli długo nie ma rozdziału - czytaj chat!

sobota, 10 września 2016

Przyszłość bloga

   Witam?
   Dobry wieczór?
   Kompletnie nie wiem, jak mam zacząć ;)
   Jeśli włączycie Gadu-Gadu i spojrzycie na opis pod moim profilem, możecie dostrzec frazę "[...] Chyba serio wrócę do pisania....". Jest to możliwe, ale najpierw chcę się uporać z egzaminami na prawo jazdy, które w moim przypadku trwają już... prawie 7 miesięcy. W tym czasie działo się naprawdę wiele rzeczy. Ostateczny egzamin postaram się zdać jeszcze w tym miesiącu, na blogosferę powrócę prawdopodobnie pod koniec tego rok, tudzież początek nowego.
   Wiecie, jak to ze mną było: tworzyłem bloga, pisałem, zawieszałem, powracałem, pisałem, zawieszałem. I tak w kółko. Tym razem, przed powrotem, chcę ogólnikowo rozpisać fabułę, przemyśleć ją, rozpisać bardziej szczegółowo, pododawać i odejmować wątki, skończyć całe opowiadanie i dopiero wtedy zacząć publikować. Wy nie będziecie mieć takich przerw w czytaniu, a ja postaram się poukładać pozostałe, niepokończone opowiadania.
   Tak, powrócę z nowym opowiadaniem. Szczegóły nowego Naruto zachowam dla siebie, ponieważ sam do końca nie jestem pewien, jak będzie wygląd (oczywiście chodzi mi o charakter, osobowość), ale sądzę, że nie będzie dużo odbiegał od oryginału.

   Cóż, jeśli macie jakieś pytania - śmiało, zadawajcie je w komentarzach czy gdziekolwiek chcecie. Muszę jednak ostrzec, że na pisząc na shoutboxie nie zostanę o tym powiadomiony ;)

7 komentarzy:

  1. TAK!
    Żyjesz, już myślałem, że nigdy nie powrócisz. Teraz tylko pozostaje czekać na koniec roku, bądź początek. Ale jak to było... cierpliwym Bóg- Saspik wynagradza.
    I życzę powodzenia na egzaminie i ogólnie w życiu. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem i czekam. Dużo weny i zdania prawka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    powiem tak, no cóż ostatnio stanęłam z czytaniem na jakimś rozdziale, i jak do tej pory nie mogę ruszyć (ale to jest związane z barkiem czasu), ja sama niedługo (mam nadzieję), że powrócę do czytania, ale cieszę się, że masz zamiar tutaj wrócić... ja będę czekać...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć
    przeczytałam wszystkie twoje opowiadania i naprawdę są świetne.
    Mam pytanie: Kiedy będzie nowy rozdział bo tego posta wstawiłaś już dawno a mamy już wakacje.
    Życzę weny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    przychodzę do Ciebie z zapytaniem, co tam u Ciebie? Wiem, wiem, mam jeszcze zaległości ale ostatnio ma mało czasu na czytanie, wręcz można powiedzieć, że w ogóle go nie mam...
    ale przychodzę do Ciebie z dwoma sprawami... próbowałam skontaktować się z Tobą poprzez gg, ale wykazało, że musi być zaproszenie, niestety teraz nie mam już dostępu więc nie wiem, czy się odezwałeś, czy nie... ale przejdźmy do sedna... chodzi mi o Twój zakończony blog „miłość prastara” on jest na onecie, czy mógłbyś go przenieść na blogspot na przykład... bo chciałam przeczytać, ale 31 sy\tycznia platforma blog.pl przestanie istnieć...
    a druga sprawa... chodzi mi o kontakt z autorem Gallas, chodzi o blog news story naruto uzumaki namikaze, bo wiem, że i tam u niego się odzywasz, miesiąc temu odezwał się, że żyje i w lutym możliwy rozdział, ale w tej sytuacji, to raczej już nie będzie go.... a nie wiem czy wie o tym, ze blogi przestaną istnieć, bo nie ma żadnej informacji o przenoszeniu na inny serwer....
    Dużo weny życzę i wszystkiego dobrego w nowym roku...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam i tak czekam i kiedy ten next XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejeczka,
    kochana, kochana bardzo, ale to bardzo tęsknię... proszę choć się odezwij...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń

Klawiatura nie gryzie - zmotywuj mnie ;)